رادواگ در نمایشگاه آزمایشگاهی اندونزی!

دستگاه‌های RADWAG را می توان در Lab Expo Indonesia 2024 در جاکارتا از 24 تا 26 آوریل 2024 مشاهده کرد که این به لطف همکاران ما به عنوان نماینده‌ای از کمپانی RADWAG در اندونزی (PT Intitek Presisi Integrasi) امکان پذیر است.
Lab Indonesia یکی از نمایشگاه های آزمایشگاهی پیشرو در جنوب شرقی آسیا است که بر ابزارهای علمی و تجهیزات آزمایشگاهی برای صنایع و حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی و دارویی، غذا و نوشیدنی، نفت و گاز و علوم زیستی و علوم نانو تمرکز دارد.
آزمایشگاه اندونزی، برگزیدگان صنعت آزمایشگاه‌های علمی و تحلیلی، مانند شیمیدانان حرفه‌ای، بیوشیمیست‌ها، میکروبیولوژیست‌ها، تحلیلگران، دانشمندان تحقیق و توسعه، مدیران آزمایشگاه‌ها و مدیران کنترل کیفیت و تضمین کیفیت را در یک شبکه و پلتفرم جمع‌آوری می‌کند.
با تشکر از بازدیدکنندگان، از جمله موسسات کالیبراسیون و کارشناسان داروسازی، نمایشگاه آزمایشگاهی اندونزی موفقیت بزرگی برای کمپانی RADWAG و نمایندگان آن بود. مشتریان مشتاقانه با آخرین فناوری RADWAG آشنا شدند و در فعالیت‌هایی شرکت کردند که اوج نوآوری آزمایشگاهی را به نمایش می‌گذارد.

مایلیم از همه بازدیدکنندگان برای علاقه آنها به محصولات و خدمات RADWAG و همکارمان در اندونزی، PT Intitek Presisi Integrasi، برای سازماندهی غرفه و نمایندگی ما در نمایشگاه معتبر آزمایشگاه اندونزی 2024 تشکر کنیم.