ترازوهای WLC X7 جدید با نمایشگرهای قبلی خود که اندازه آن به 7 اینچ می رسد متفاوت است. نمایشگر بزرگتر به معنای کارکرد راحت‌تر و دسترسی به طیف وسیع‌تری از اطلاعات به‌طور همزمان است.

از خصوصیات این ترازو می‌توان به منوی واضح و چیدمان بصری اطلاعات روی نمایشگر اشاره کرد. با انتخاب تعداد زیادی ویجت‌، بهترین چیدمان اطلاعات روی نمایشگر را برای خود طراحی خواهید کرد. شخصی سازی صفحه نمایشWLC X7، دسترسی شما به اطلاعات و نتایج کار را مستقیماً از صفحه نمایش اصلی تضمین می‌کند.

این ترازوها به طیف وسیعی از رابط‌های ارتباطی مجهز شده‌اند: اتصال بی‌سیم، 2x RS 232، USB نوع A و USB نوع B. استفاده از رابط USB امکان انتقال و کپی سریع نتایج کار (اندازه‌گیری‌ها، گزارش‌ها، دیتاها) به یک کامپیوتر یا موجودی دیگر را میسر میسازد. همچنین مدیریت داده‌ها روی ترازو به صورت آنلاین از طریق دسترسی از راه دور به ترازو و دیتابیس آن امکان پذیر است.
در WLC X7، سیستم اطلاعاتی بر روی هفت دیتابیس ساخته شده که به چندین کاربر اجازه می‌دهد تا با یک دیتابیس کار کنند و شما می توانید وزن‌های جمع آوری شده در پایگاه داده را بیشتر آنالیز کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ترازوهای WLC X7 کلیک کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.