مهمترین مشخصات ترازوهای داروسازی

ترازوهای آزمایشگاهی برای توزین انواع پودرها و مایعات طراحی شده‌اند، چرا که داروهایی که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند به این شکل هستند. برای توزین پودرها به ترازو با دقت 1 میلی گرم و برای توزین مایعات به ترازو با دقت 10 میلی گرم نیاز دارید. اگر به ترازویی برای توزین پودر و مایعات نیاز دارید، ما به شما ترازوی دو رنج را پیشنهاد می‌کنیم.

ترازوی داروسازی برای هر فرمولاسیون داروخانه ضروری است و همچنین برای تهیه داروهای تجویزی استفاده می‌شود.
دو نوع ترازوی داروسازی وجود دارد:
ترازوهای پودری که دستگاه هایی با دقت بالاتر هستند.
ترازوهای داروسازی برای مایعات که دستگاه‌هایی با ظرفیت بالاتر هستند.

ترازوهای داروسازی سری X2

سری PS X2 سطح پیشرفته‌ای از ترازوهای دقیق را نشان می دهد. این سری ترازوها از جدیدترین صفحات نمایش خازنی استفاده می کنند. سادگی کار، وضوح منو و چیدمان اطلاعات روی صفحه نمایش، راحتی استفاده را تضمین می کند.

اگر می خواهید ترازوی داروسازی شما فقط پودر را وزن کند، به دستگاهی با دقت 1 میلی گرم نیاز دارید و ترازوی PS 210.X2 این خصوصیات را برآورده کرده است. اگر هدف شما وزن کردن مایعات است، ترازوی PS 2100.X2.M با دقت 10 میلی گرم انتخاب خوبی خواهد بود. اگر قصد دارید هم پودرها و هم مایعات را وزن کنید، به ترازوی دو رنج PS 200/2000.X2 علاقه‌مند خواهید شد.

ترازوهای داروسازی سری PS R2

سری PS R2 سطح استانداردی از ترازوی دقیق را نشان می‌دهد. این سری ترازوها مجهز به صفحه نمایش LCD با خوانایی آسان است که نتیجه را به وضوح نشان می‌دهد.
اگر می خواهید ترازوی داروسازی شما فقط پودر را وزن کند، به دستگاهی با دقت 1 میلی گرم نیاز دارید. ترازوی PS 210.R2 دارای این خصایص است. اگر هدف شما فقط وزن کردن مایعات است، PS 2100.R2.M با دقت 10 میلی گرم انتخاب خوبی خواهد بود. اگر قصد دارید هم پودر و هم مایعات را وزن کنید، ما به شما ترازوی دو رنج PS 200/2000.R2 را پیشنهاد میکنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.